Hongarije is maandag na lang traineren akkoord gegaan met de opname van Zweden in de Navo. Eerdere kritiek van Zweden op de Hongaarse democratie zou zijn bijgelegd.
Reddit wil naar de Amerikaanse beurs. Volgens mediaberichten mikt het discussieforum op een waardering van $5 mrd, veel lager dan bij een eerdere poging.
De consumptie moet gestimuleerd worden, vindt Christian Schulz. De schuldenrem beperkt het land volgens hem echter in het doen van grote investeringen.
Kamerleden en journalisten hebben ‘een hard fraudebeleid aangejaagd’, zegt de parlementaire enquêtecommissie die het toeslagenschandaal heeft onderzocht.
Met krankzinnige cijfers liet Nvidia afgelopen week techreuzen als Alphabet en Amazon achter zich. Maar wat is het geheim van de Californische chipfabrikant?